23 jan 2012

Favoriete beauty producten♥

Ik heb op dit moment erg veel beauty favoriete en wil ze graag met jullie delen. Ik ben echt verliefd op deze producten en kan momenteel niet zonder ze!! ♥♥

IMG_0111 
Garnier oogroller
Het werkt superfijn en handig. Je hoeft alleen maar te rollen onder je ogen en dan met je vinger te deppen. Me wallen worden er minder door en je ziet er wakkerder uit.

IMG_0118
L’Oréal perfect clean
Echt een súper fijne reinigingscrème voor mijn huid. Het droogt me huid niet uit. Deze reinigingscrème maakt me huid juist schoon en zacht. Twee pluspunten zijn dat ie roze is en een cleanpod bevat, super handig!

IMG_0113
L’Oréal haarspray
De fijnste haarspray ever! Hij wordt biet hard en werkt goed. Na één keer borstelen is het er zo uit ♥

IMG_0115
Balea kokos deo & body crème
Deze producten ruiken zo lekker naar kokos. Als ik de deo 's ochtends op doe blijf ik hem de hele dag door ruiken ♥ De body crème is heel fijn voor me onderbenen.

IMG_0114
Batiste Blush droogshampoo
Alle droogshampoo's van Batiste doen gewoon hun werk. Dit is de Blush versie en ruikt naar bloemetjes. De verpakking is lief roze.

IMG_0116
Aussie 3 minute miracle
Dit 3 minuten haarmasker is echt een miracle! Hij werkt zo fijn en maakt me haar zoooo zacht. Een groot pluspunt is dat ie dat allemaal in 3 minuten doet.

IMG_0123
Rimmel lipgloss
Gewoon een fijne lipgloss in een leuk roze kleurtje. De glitters erin zijn ook erg mooi ♥

IMG_0142
Gosh concealer
Ik hou van concealer! ♥ Deze groene concealer van Gosh is perfect om puistjes te camoufleren. Je moet alleen wel uitkijken dat hij geen groene waas achterlaat..
xx,
♥♥♥♥♥
manon

2 opmerkingen:

  1. Mooie producten! Het aussi haarmasker lijkt mij vooral super fijn. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige producten heb ik ook, ze zijn inderdaad heel fijn.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen