24 jan 2012

The body shop cacao scrub

IMG_0141   
De winter is alweer even bezig en het is weer heel koud buiten. Een hele goede reden om je huid goed te verzorgen. Ik was al een lange tijd op zoek naar een lekkere scrub die me huid zacht maakt. En ik heb hem gevonden hoor ! ♥♥♥


PA090572
Dit is de Cacao Body Shop Scrub. De verpakking vind ik leuk. De deksel is bruin en er zit een sticker op met tekst en daar cacao op de achtergrond. Gewoon een TBS verpakking, i like it! Heel handig is het niet want je moet telkens met je hand in de pot. En in de douche komt er dan water bij enz. Niet heel hygiënisch. Maar een goede dikke scrub zit bijna altijd in een pot en dat is logisch..

PA090573
De scrub zelf is lekker dik met grove scrubdeeltjes en daar hou ik van! Een dunne scrub met weinig scrubdeeltjes is niks voor mij.. Daarom vind ik deze zo fijn! En het is nog is ook de perfecte geur voor in de winter ♥ Ik hou van cacao . Het is een zuinige scrub want je hebt telkens maar een klein beetje nodig.. De scrub is heel fijn om te gebruiken met een scrubhandschoen. Dat werkt zo goed! Als ik dan de douche uitkom, me benen insmeer met cacao bodybutter voelen ze zo ongelooflijk zacht. En dan zo'n lekkere cacao geur in de badkamer, dat kan me echt helemaal vrolijk maken.

De scrub is in één woord: fantastisch! Hij kostte me 18 euro voor 200 ml, maar dat is ie zeker waard! Als het lente wordt ga ik denk ik zo'n zelfde scrub kopen maar dan in een andere geur.. Ik hoop dat ik nog lang van me scrub kan genieten ;)

xx,
manon

1 opmerking: