19 jan 2012

DIY Sequin Clutch ♥

 

Een paar weken geleden spotte ik deze super leuke clutch bij de Zara. Ik wilde hem meteen kopen, maar hij was 40 euro. Ik vond het een beetje duur en me moeder kwam met het idee dat je zoiets ook heel simpel zelf kan maken.  Ik heb hem zelf gemaakt en hij is nu af (me oma heeft geholpen ;)). Die van de Zara is echt goud alleen zo'n soort stof kon ik op de stoffenmarkt in Utrecht niet echt vinden dus de stof is iets anders (meer brons) maar hier is het resultaat:

 IMG_0120

IMG_0121

IMG_0119

IMG_0122
Ik ben er super blij mee en vindt hem nog best goed gelukt. Ik heb nog heel veel pailleten stof over omdat je perse per meter moest kopen. Ik ga met de overige stof denk ik nog wel wat naaien.. Een topje ofzo :)  Ik vind het heel leuk om zelf te maken en is ook nog is veel goedkoper! Ik denk dat ik dit veeeeeel vaker ga doen ♥

Heb jij wel is eigen kleding/accesoires gemaakt?

Lots of Love,
♥♥♥♥

Manon

1 opmerking: