19 jan 2012

Shoplog Amsterdam

Ik ben in Amsterdam wezen shoppen. Wat hou ik van Amsterdam, er zitten heel veel winkels die hier niet in de buurt zitten. Ik heb er een paar dingetjes gekocht (2 bloesjes en 1 topje) en daarom dus een shoplog.
 

Eerst rende ik naar de River Island ;) Ik vind dat echt een leuke winkel met heel veel leuke shirtjes, bloesjes en accessoires. Bij de River Island heb ik deze twee onderstaande bloesjes gekocht. De rechter is heel licht roze en heeft een vleermuismouw. De rechter is wit met bruin kleurige knoopjes. Allebei de bloesjes lijken me heel lekker voor in de zomer. Ze zijn perfect voor als je een dagje naar het strand gaat. ♥ Lichtroze blouse River Island - €29 Witte blouse River Island - €20

IMG_0100 IMG_0102

IMG_0101 

Toen ging ik naar Brandy & Melville. Deze winkel is sinds 1 december 2011 geopend en ik was heel nieuwsgierig naar de kleding. De winkel ziet er echt fantastisch uit. Het deed me echt aan Amerika denken, en aan het strand. Ze hadden heel veel leuke dingen maar ik heb maar 1 topje meegenomen. Een crop top met de tekst: New York, Los Angeles.♥ Een topje wat ik zeker veel in de zomer zal dragen. Alles bij Brandy & Melville is wel one size.. Maar het topje past eigenlijk prima. Brandy & Melville is te vinden in de Leidsestraat 43 in Amsterdam.  Crop top Brandy & Melville - €14

IMG_0104
IMG_0107

IMG_0108

xoxo,
Manon ♥

2 opmerkingen: