25 feb 2011

NYC

LOGO20NEW20YORK20COLOR20HD
Hell yeah!
Er komt in Nederland weer een nieuw make-up merk bij: NYC. In Engeland en Amerika is het al te koop en nu komt het ook naar Nederland toe! :) Lees verder voor meer info.

In maart 2011 komt er in de grote filialen van het Kruidvat een nieuw make-up merk bij. Het merk heet NYC en staat voor New York Color. NYC heeft heel veel leuke producten in hun assortiment, ik ben heel benieuwd naar de lipstains. Dat zijn een soort stifjes waarmee je je lippen in kan kleuren, en dan trekt het in je lippen en blijft het de hele dag zitten.

  464  564572
   490552561
Dit zijn een paar van de producten die in hun assortiment zit.. Meer kan je er zien op New York Color.

Dus ik zou zeggen, ren 1 maart naar het Kruidvat toe om het nieuwe make-up merk NYC te bekijken!
Byee,
Manon

10 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb jij zeg! Echt allemaal super orgineel enzo! En dat make-up merk lijkt me echt gaaf!

    Trouwens.. ik weet niet of je het leuk vind om eens te kijken.. maar wij heb ook een blog, of misschien zelfs te volgen? (je weet nooit!)

    Ik zou zeggen ga zo door met leuke berichten plaatsen! YOU GO GIRL!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee! Je hebt inderdaad een hele leuke blog!

    Ik volg je!

    xx Kim!
    http://www.vintagemoustachegos365.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog! :) Ik vind het altijd wel leuk om te weten welke nieuwe make-up/kleding merken er zijn!
    Leuk dat jullie dit samen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog!
    ik volg jullie (:
    Volgen jullie terug..?

    www.xsusanne.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke dingetjes zeg! denk dat ik zeker wel iets ervan ga kopen :)
    zou het leuk vinden als jullie eens op mijn blog zouden kijken; afterFANTASIES.blogspot.com
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij zijn benieuwd!

    Leuke blog, wat denk je van elkaar te volgen?


    XoXo
    H&C from Amstetdam
    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yes! Eindelijk, daar heb ik lang op gewacht. (:

    BeantwoordenVerwijderen