25 feb 2011

TEEZ eyeliner pencils review!





Hello,

Een tijdje geleden kocht ik de TEEEZ eyeliner pencils, ik kocht ze geloof ik bij de kapper zaak. (ik zou niet weten waar je ze anders koopt maar ik ga dat even opzoeken ;D ) Deze oogpotloden zijn zeker een review waard. Benieuwd..??



Oke let's start. Ik heb 2 kleurtjes gekocht. De bruine: Gusty 12. En de zwarte: Sexy 10. Dit zijn toch de meest fatsoenlijke kleurtjes die er bij zitten! Zwart en bruin zijn lekker neutraal en overal draagbaar op.
Als eerste wat ik vind van het product over het algemeen:




Het product in het algemeen: Eigenlijk, dacht ik dat het een beetje goedkoop uit zou pakken. Dat het potlood zelf hard was en helemaal niet lekker smutch (bijvoorbeeld voor een smokey eye). Maar dat valt gelukkig reuze mee! Het is echt een fijn product :)



Verpakking: Ja wat zal ik zeggen... Ik vind de verpakking een beetje goedkoop uitzien als ik eerlijk ben. Terwijl het een goed product is. Door de verpakking zou ik het niet zo snel pakken en kopen. Het klinkt heel raar maar het is toch zo.. Maar toch heb ik het gekocht om uit te testen! Maar wat wel handig is maar ook een nadeel heeft zijn de uiteindes waar je de kleur kan zien dat heel handig lijkt hé.. Maar ik dacht dus dat het mat bruin was want zo ziet het er dus ook uit en mat zwart was.. Maar er zitten dus glittertjes in.. Dus dat hadden ze wel even kunnen vermelden vind ik!

 Misschien zie je in deze foto's de kleine glittertjes..




De inhoud: In dit  geval is het dus een potloodje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch verbaast was omdat ik dacht dat het een beetje hard zou zijn maar dat is het zeker niet, het is juist lekker zacht en goed smutch baar! Hier onder zie je dan eventjes de swatches en die zijn toch behoorlijk goed. Sexy geeft vooral veel pigment af zoals een pencil hoort te doen. Gusty daar aan tegen ook maar ik ben meer van van Sexy. 




 De punt is zacht dus makkelijk om aan te brengen op de ogen!


              Swatch van Sexy

Swatch van Gusty (de onderste)


Ik laat jullie ook een before and after zien.  Op plaatje 1 heb ik net opgedaan en plaatje 2 met water en zeep geprobeerd af te halen en heb ik het nog eventjes geblend met mijn kwast. Dus zoals je ziet is het lekker blend baar. (wel doen als je het net er op hebt gedaan anders lukt het niet meer) Het is dus ook helemaal geen harde potlood maar echt een smutch pencil. Ik moet zeggen dat andere merken betere smutch pencils hebben uitgebracht maar dit komt toch voor 60% in de buurt :) En een nadeel.. er zitten wel glittertjes in maar geen chunky dingen!





 Net er opgedaan
<<<                              
                      Met Zeep gewassen
                                                 >>>


Dus ik ben zeker tevreden!


Deze pencils zijn longlastig en waterproof!

Zou ik het opnieuw kopen? Ja en nee. Het is zeker de moeite waard!

Prijs:


Cijfer: Zeker een 8!
Deze glamour eyeliner pencils zijn ook in diverse kleuren verkrijgbaar. Dus check ook even hun site.


WWW.TEEEZ.EU



Bedankt voor het lezen!

bye,
c

4 opmerkingen:

  1. Vooral de zwarte lijkt me fijn! Ken deze eigenlijk helemaal niet. Leuke review, ik volg je =)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit!
    Ik hoop alleen wel dat ie er ooit nog af gaat :P
    wat heb je een leuke blog,
    xx

    my-fashion-fairytale.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn wel 2 mooie kleuren. Ik heb al veel over dit merk gelezen. Niet alles is goed, maar veel dingen wel.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for ur comment! :) I will follow u. I looove Nicki so much! :))

    BeantwoordenVerwijderen