5 dec 2011

I ♥ Collages

 6454742175_342c83e1df_z_large
loveeee ♥♥ ^^

Soms heb ik ineens heel erg zin om collages te maken. Gewoon allemaal dingen uit een tijdschrift knippen en er collages van maken. Dat deed ik dus..

IMG_0075

IMG_0066

IMG_0079  
IMG_0080

Dit is eruit gekomen: één beetje lieve romantische collage en een chique zwarte collage. Ik vind ze allebei mooi geworden.. Vooral die met de roze tinten ♥

Ik ga ze nu in me kamer hangen en er misschien nog wel meer maken ;)

Maak jij wel is collages?

xx
mw ♥

6 opmerkingen:

  1. Beautiful! That rose is more beautiful! Kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt echt super mooie gemaakt ik vind het ook leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! Ik vind het ook erg leuk om collages te maken, ben er voor mn opleiding bijna alleen maar mee bezig haha! Is ook erg leuk om inspiratie mee op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn echt heel leuk voor in je kamer.
    Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke collages!
    Doe ik ook soms, echt leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen