1 mrt 2011

Welke beautyproducten neem ik mee naar school?



beauty[r
Ik denk dat ieder meisje wel wat beautyproducten mee naar school neemt. De ene wat meer dan de ander.. Vandaag laat ik zien wat ik mee neem. Enjoy.. ;)


P2270319
 Dit is alles wat ik meeneem. In totaal zijn het 10 producten. Je ziet van links naar rechts: 8×4 deo, parfum, H&M handcrème, concealer, H&M lipgloss, vaseline, pincet, 2 clipjes, Jip&Janneke spiegeltje.


P2270327 P2270328
Een deo en parfum is altijd handig om bij je te hebben. Ik heb een 8×4 deo mee en een Harajuku lover. Het is altijd wel fijn als je je even kan opfrissen met deo of parfum.

P2270325 P2270326
Van make-up heb ik alleen wat concealer, lipgloss en lipbalm mee. Ik vind het altijd wel fijn als ik nog ff wat concealer onder me ogen kan doen (concealer is van essence).. Lipbalm is gewoon fijn als je droge lippen hebt. En ja.. lipgloss is altijd leuk om op te doen ;) 
P2270329 P2270330
Ik neem ook nog altijd handcrème en spiegeltje mee. Soms heb als je echt last van droge handen heb, is het wel even lekker om je handen in te kunnen smeren. Deze handcrème komt van de H&M. En het spiegeltje is van Jip&Janneke collectie van de HEMA.

P2270331 P2270332 P2270333
Ook heb ik altijd nog wat clipjes bij me en een pincet. Als ik me echt heel erg verveel ga ik soms even epileren ;P

P2270324
Dit is dus hetgene wat ik altijd meeneem. Soms gooi ik ook nog wat haarspray of nagelriemcrème in me tas. En natuurlijk heb ik ook altijd een borstel bij me, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten..

Nemen jullie ook altijd beauty producten mee in je tas?
Lots of love,
Manon

5 opmerkingen: