25 okt 2010

H&M nagelriemcreme

Ik heb al geschreven over de handcreme van H&M en heb toen beloofd dat ik ook nog over de nagelriem creme zou schrijven. Dus daarom ga ik dat nu voor jullie doen, veel plezier met lezen!;)



















De creme van de H&M werkt prima. Er zit een fruitgeur aan de creme ( op de verpakking staat een perengeur dus ongeveer hetzelfde) De creme is wit van kleur en het trekt lekker snel in (in een minuut is het ingetrokken). Je voelt na gebruik van de creme zeker verschil, lekker zacht. Gewoon een lekkere creme om te gebruiken. En omdat het in een klein potje zit handig om mee te nemen. J'adore!














Zoals ik net al zei is de creme wit, niet echt speciaal dus.




















Het potje zelf vind ik wel oké. De kleur vind ik passen bij de kleur van de handcreme, en het is simpel maar toch ook leuk. Met grote letters staat erop gedrukt wat het is en dat is het dan ook. Er staan geen bloemetje vlinders of wat dan ook op de verpakking. Gewoon lekker simpel.
.

Eigenlijk is deze creme lekker simpel.(ik heb het woord simpel wel erg veel gebruikt;)) Dus niks speciaals eraan ofzo. Maar de kwaliteit van de creme is wel goed, het ruikt lekker, trekt snel in en na het gebruiken is het lekker zacht. Dat is wel het belangrijkste!

Oja, ik was het bijna vergeten. Maar het setje kost 1,95. En voor een kleine handcreme en een kleine nagelriemcreme is dat wel erg goedkoop! En de cremes zijn allebij superlekker om te gebruiken!


Ciaoo, Manon

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het setje heel goedkoop. Jammer, dat het niks speciaals heeft. Maar als de kwaliteit prima is, maakt het verder toch alles goed. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw handig! Ik moet ook maar eens bij de H&M kijken!

    xx Cristi

    http://myfashionbehaviours.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meiden.
    Ik heb daar eigenlijk nog nooit last van gehad. Ik doe al bijna 8 jaar aan webdesign. Ik begon met website's bouwen, vervolgens allemaal dingen ontwerpen, en toen ontdekte ik de beautywereld. Ik durfde in het begin niet met mijn hele gezicht op de blog of iets anders omdat ik graag privacy wou, maar na een paar weken besloot ik er gewoon voor te gaan. Toen heb ik filmpje opgenomen en foto's gemaakt enzoenzoenzo. Maargoed, ik sta open voor alle meningen en ik heb dat nog nooit mee gemaakt. Heb jij daar wel last van? Je moet je er niks van aan trekken hoor. Liefs, xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen