26 okt 2010

De allerliefste oma!

Helloo Fashion World! Chama is echt gek op ringen! Maakt niet uit welke kleur welke vorm, als het maar een ring is. En ik heb er ook weer twee fantastische ringen bij.
Wil je weten hoe ik aan die ringen ben gekomen? Lees dan verder!  



 Mijn oma zag dat ik een grote ovalen ring om had, en toen zei ze dat ze ook nog zo'n soort ring had liggen die van me overgroot-oma was geweest. Eerst dacht ik dat het een ring zo zijn die ik niet mooi zou vinden. Maar toen ik hem zag vond ik hem geweldig!! Ik verwachtte een grote ovalen ring maar hij is kleiner dan ik dacht maar wel erg cute! Ik zei dat ik hem echt supermooi vind en ik mocht hem hebben. Me oma zei dat ze nog wel een ring had, die was minder mooi maar ik wilde hem wel hebben. Hij had gewoon iets speciaals. Ik vond het zo lief van me oma. Nu heb ik er twee vintage ringen bij :) Hieronder staan de foto's.

Dit is mijn favo. Hij is ovaal en klein, net anders dan dat in de winkel ligt. Die zijn meestal groot en opvallend. En deze is net anders. I love this ring
Deze vind ik wat minder mooi. Maar ik vond hem iets speciaals hebben. Die vorm vind ik mooi, het heeft iets ik weet zelf ook niet wat. Ik vind hem gewoon heel speciaal ;)


Wat ik ook nog zo leuk vind aan de ringen is dat je kan zien dat ze oud zijn. Je ziet ze niet echt glimmen zoals in de winkel, je kan zien dat ze ouder zijn dan de andere ringen. En dat vind ik ook zo mooi aan de ringen. Ik denk dat ik deze ringen veel zal dragen!




Lots of love, Manon

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het hele mooie ringen. Echt leuk hoor. Maar ik had een reactie gehad van jullie : Leuk! Maar ik heb een vraagje: Toen jij een beginnende blogger was waren er toen ook mensen die anoniem gewoon gingen zeggen: Saai lelijk. dat is wel erg link om te doen vind je niet?? xx Chamafashion Dus ik heb daaop gereageeerd. Dat was het antwoord op jullie reactie. Hhahaha, of er is iets mis gegaan. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, okee dat geeft niet:P. Het is in iedergeval helder. Liefs ,,xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen