1 apr 2012

Fashion Fotolijst ♥♥

 image (1)
Ik heb al een hele tijd een simpele fotolijst van de IKEA. Eerst zaten er kaartjes in met bad eendjes erop. Die hebben er nu drie jaar ingezeten, en ik vond het wel genoeg geweest.. Tijd voor verandering dus !


image
image (2) 
image (5)  
Op tumblr had ik wat leuke fashion pic's gezien en uitgeprint. Heb ze uitgeknipt en in me fotolijst gedaan. Binnen een half uurtje had de IKEA fotolijst een make over gekregen. Het resultaat vind ik heel leuk. Ik ben alleen best dom geweest, want ik heb geen foto van hoe hij er eerst uitzag..

Ook ben ik opeens heel erg in de opruim mood en verander het liefst nu meteen me hele kamer.. Jammer genoeg heb ik daar nu geen tijd voor. Maar ik ga me kamer vast nog wel is onder handen nemen.

xx
♥♥♥♥
manon

1 opmerking: