14 nov 2011

H&M cuteness

P1010570

Maandag was ik in de H&M en zag ik een tafel met allemaal schattige lichtroze minnie mouse spulletjes. Het zag er allemaal zo cute uit! Ik kon mezelf niet inhouden en moest wat meenemen. Ik kocht dit kleine notitieboekje en deze showergel (waar 400 ml in zit!). Het zag er allemaal zo lief uit. Echt hele leuke dingetjes om cadeau te geven..

P1010572

P1010571

P1010573

Dit is een lichtroze showergel met een parelmoer glans erin. De showergel ruikt lekker zoet en de dop is in de vorm van mickey mouse oren. Het plaatje van minnie en mickey op de voorkant vind ik er super schattig uitzien ♥  Showergel 400 ml - €2,95

P1010574

P1010575

Dit is het kleine notitieboekje. Heel handig voor een boodschappenlijstje enz. Het ziet er gewoon heel cute uit ! ♥ Kleine notitieboekje - €1,95

xoxo
♥♥♥♥
manon

2 opmerkingen:

  1. AAHH, wat een schattig product.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, echt super cute! Die showergel lijkt me echt heel lekker. En wat goedkoop ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen