10 okt 2011

Romwe

Laatst had ik een artikel met mijn bestelling van Romwe. En het is binnen ! ♥ Ik schreef in dat artikel ook dat het binnen 4 à 5 dagen binnen zou zijn. Maar toen ik het had bestelt stond er dat het pakketje binnen 10 à 20 dagen er zou zijn. Een heel verschil dus.. Uiteindelijk had ik me jas en 2 paar oorbellen binnen 15 dagen bij mij thuis.

 PA090561

 PA090562

 PA090560

Met de oorbellen ben ik heel erg blij.. De jas vind ik ook erg mooi, alleen het eeft heel veel pluisjes af. Dat is wel heel irritant. Voor de rest ben ik er heel blij mee en het pakketje was prima op tijd binnen :)

♥♥♥♥♥
Manon

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke jas. Lekker warm.
    Liefs, xxx
    www.beautyforgirls.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh wat een vet leuk jasje~
    hij is echt heeel erg mooi!

    Love,
    Eva
    www.livemylifeforfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur jas! En die oorbellen zijn echt schattig.

    Oja, ik heb trouwens een nieuwe blog: alwaysabeauty.blogspot.com. Heb je interesse om mij te volgen?
    X!

    BeantwoordenVerwijderen