17 okt 2011

Dove reinigingsproducten

PA090563
Vroeger vond ik Dove altijd zo’n ouwe vrouwen merk. Totdat ik een mini van de Dove scrub kreeg. Mijn huid werd er zo zacht van! Vandaag review ik voor jullie de Dove gezichtsscrub, reinigend gezichtsschuim en de reinigingsdoekjes.



 PA090564PA090569
De Dove reinigend gezichtsschuim is een fijn reiniginsproduct. Het schuimt goed en maakt mijn huid goed schoon zonder het echt uit te drogen. In het reinigend gezichtsschuim zitten namelijk vitaminen A&E die ervoor zorgen dat het reinigend gezichtsschuim de huid niet uitdroogt. Ik vind het lekker om soms te gebruiken. Het ruikt trouwens een beetje naar zeep.

PA090566
PA090567
Wat ook wel fijn werkt zijn de reinigingsdoekjes. Alleen de geur vind ik soms iets te sterk. Het ruikt het zelfde als het reinigend gezichtsschuim alleen dan 2 keer erger. Het ruikt echt heel erg naar zeep. Maar voor de rest werken de doekjes prima en doen goed wat ze moeten doen.

 PA090565
PA090570
De echte topper vind ik de gezichtssrucb. Toen ik ongeveer 11 jaar was vond ik hem al heel fijn en ik ben nog steeds fan! De scrub maakt me huid heel erg zacht. Er zitten namelijk veel scrubdeeltjes in. Niet hele grove, maar ook niet te fijne. Deze gezichtsscrub gebruik ik 1x in de week om me huid lekker zacht te maken.

Alles Dove producten vind ik lekker voor mijn huid. De producten kan je gewoon bij de drogist kopen.

Dove reinigend gezichtsschuim €5,09
Dove reingingsdoekjes 20 stuks €3,99
Dove gezichtsscrub €5,09

xx,
MW

1 opmerking: