10 sep 2011

Wishlist ♥

wishlistt
1. Mac Tinted Moisturizer, Mac Paintpot Bare Sudy & Mac Eye Kohl ~ Het lijken me gewoon hele fijne producten en ik ben al best wel lang op zoek naar een fijne tinted moisturizer en de tinted moisturizer van Mac lijkt me heel erg fijn ♥

2. Beach cruiser ~ Me fiets valt ook bijna uit elkaar dus die is eigenlijk ook aan vervanging toe.. Ik heb nu zo'n zwarte oma fiets en heb hem al bijna 4 jaar volgens mij. Hij valt echt letterlijk uit elkaar en is half verroest :$. Het liefst wil ik een beach cruiser. Er is er een van ILFN en die vind ik wel heel erg mooi.
3. iPhone ~ Een nieuwe telefoon en dan het liefst een iphone.. Ik erger me nu echt dood aan me mobiel die ik heb, ik heb de samsung diva en vind het echt een irritant ding. Ik zit alleen nog heel erg te twijfelen: bb of iphone ?

4. Portemonnee ~  De LV portemonnee's zijn gewoon zó mooi. Alles van lv is mooi! (bijna alles dan ;)) De portomonnee die ik nu heb heb ik al bijna 5 jaar (ik heb er nu een van de Hema ;P ) En die van lv zijn heel mooi. maar ook wel duur.. Dus ik denk als ik een nieuwe neem dat ik dan toch eentje neem die wat goedkoper is !

♥♥♥♥
Manon

2 opmerkingen: