12 sep 2011

Romwe

image 
Zelf vind ik het altijd moeilijk om een leuke winterjas te vinden. Op Romwe zag ik eindelijk eentje die ik wel leuk vond.. Ik bestelde de jas en nog 2 paar oorbellen. Klik op lees verder voor de foto's

Gezuckt Shearling Collar Apricot Jacket
Dit is de winterjas, het is een hele lichte kleur beige. Zelf vind ik het wel een mooie kleur. Zo'n model winterjas had ik vorig jaar ook maar dan in het donkerblauw. En het is het enige model dat ik mooi vind. De jas kostte omgerekend ongeveer 60 euro.

Retro European Leopard Heart EarringsAnti-war Wish Earring
Ook kocht ik deze oorbellen. Twee hartjes met een panterprint erin. En twee gouden peace tekentjes.

Romwe is een hele leuke online web shop ! Romwe is een webshop met de laatste trends in hun webshop. het verzenden wereldwijd is gratis.. Het duurt alleen wel 4-7 werkdagen voordat het binnen is.

Als de jas en de twee paar oorbellen binnen zijn maak ik er nog wel een artikel over!

XOXO
Manon

4 opmerkingen:

  1. Ik ga maar eens even kijken!!

    ninajj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw ziet er leuk uit
    ik neem eens een kijkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, die oorbellen. Zo schattig.
    Liefs, xxxx
    www.beautyforgirls.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd, het zier er leuk uit! Plaats je ook nog even een post van de spulletjes als je ze binnen hebt gekregen? ♥

    BeantwoordenVerwijderen