8 sep 2011

Favorites #1

   
P9080452

Nog nooit heb ik mijn favorieten met jullie gedeeld, vandaag is het de eerste keer dat ik over mijn favorieten ga vertellen! ♥♥♥♥♥♥

P9080438
Nivea blauwe blik ~ Dit vind ik echt een hele fijne crème ! Ik gebruik hem iedere dag als nachtcrème, soms is me huid namelijk best wel trekkerig. Als ik deze crème gebruik is me huid de volgende dag lekker zacht.

P9080434
Dove scrub cream ~ Dit product gebruikte ik vroeger toen ik 11 à 12 jaar was. Ik vond het toen heel erg fijn dus besloot hem weer te kopen. Ik ben weer fan ! Echt een super lekkere gezichtsscrub.

P9080453
Body splash victoria secret ~ Deze body splash had ik in the usa gekocht en vindt hem super ruiken ! Sowieso ben ik helemaal fan van PINK ;p Ik gebruik hem niet te vaak omdat ik dan bang bent dat ie snel opgaat .. ;)

P9080436
eos ~ Ook in Amerika gekocht. Ik dacht dat het voor die 3 dollar niet veel zou zijn maar het is echt een voedende lipbalm. En hij ruikt ook nog eens lekker.

Mac pro longwear concealer ~ Een tijdje was ik op zoek naar een goede concealer en deze dekt echt goed! Als hij op is ga ik hem zeker opnieuw kopen ;)

Een fashion favorite, dit is een kettinkje van de Forever21 en ik vind hem echt heel schattig. Ik hou van turquoise! Veel gedragen deze maand ♥

P9080441
The lady speed stick ~ Heel veel mensen kennen deze deo wel.. Ik heb hem in Amerika gekocht en de laatste tijd veel gebruikt en hij is echt fijn! De deo ruikt lekker naar bloemetjes :)

P9080439
En als laatste John Frieda serum ~ Dit serum zorgt er echt voor de me haar minder pluist. Hij beschermt ook nog is tegen UV. Gewoon een superfijn serum, ik gebruik hem bijna iedere dag ♥

Lots of Love ♥
Manon

1 opmerking: