19 mei 2011

Cosmogirl & Fancy looks

Looook (2)
Als je van fashion houdt moet je de CG wel lezen.. Het is echt een heel leuk tienerblad. Fancy vind ik ook leuk maar de Cosmogirl is mijn favoriet.. Zelf heb ik een abonnement op de Cosmogirl & Fancy en ik lees ze iedere maand. En de beautylooks uit de tijdschriften zijn altijd leuk. Vandaag laat ik me favoriete zien.



P5080517
Dit is er één die ik super mooi vind. Die eyeliner.. ik ben echt gek op winged eyeliner ! De focus ligt echt op de ogen. De lippen zijn mooi nude gemaakt.
P5080511
Heel simpel, maar toch heel mooi. Op de ogen zit een beetje zilveren oogschaduw, en op de lippen roze lipgloss van MAC. De lippen springen er echt uit!
P5080518 P5080519
Twee looks die ook bij mijn favoriete zitten. Ze zijn heel erg sprookjes achtig met de pasteltinten op de ogen en een klein beetje blush op de wangen. Het haar is lekker getoupeerd.
P5080516
 Veel oogpotlood op haar ogen, en hele zachte simpele lippen. De nagellak kan natuurlijk niet ontbreken. Mooie crackling top coat.

xoxo,
Manon

4 opmerkingen:

  1. ik ben ook gek op allebei de tijdschriften..
    en helemaal op de winged eyeliner!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees ze ook allemaal. Het zijn leuke tijdschriften.
    Liefs, xx
    www.beautyforgirls.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha de 2e poster van boven hangt bij mij aan m'n muur!

    BeantwoordenVerwijderen