3 okt 2010

Dkny be delicious!


Hee, laatst kreeg ik het geurtje Dkny be delicious cadeau. Ik vind de verpakking echt geweldig! In de vorm van een appel en het moet the big apple voorstellen (NY). En we love New York(L) Ik vind het echt leuk verzonnen:)


Campagne
 Wil je verder lezen hoe ik het geurtje vind? Klik dan op Lees verder.

Het luchtje ruikt echt lekker zomers. Echt een fris&fruitige geur. Je blijft de geur ook lang ruiken. Een ideaal luchtje voor een dagje strand. Maar het is net herfst geworden    :(  Dan moet het luchtje maar de kast in! En wachten tot het lente is. Dat kan dus nog lang duren ;(
Mijn mini formaat
See you later alligator,
Manon

1 opmerking:

  1. Hmm, de geur alleen al. Heerlijk gewoon. Jullie hebben een leuke blog. Alle 2 fashion lovers. Ik volg jullie nu via blogspot. Ik heb zelf een beautyblog, moeten jullie maar even kijken. Ik kom zeker vaker terug en ga even in jullie artikels snuffelen. haahaha, Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen