4 okt 2010

BeautyBeurs



Hoi hoi, lezers. Ik ben laats naar de BeautyBeurs 2010 geweest. Het was echt super! Zoveel winkeltjes en kraampjes. Helemaal geweldig voor beautyliefhebbers.

Ik heb ook een paar dingetjes gekocht van O.P.I dus kijk mee! Volgende week een uitgebreider verslag over de Beautybeurs, maar eerst even een shoplogje!

Kijk mee!

Ik heb van O.P.I 2 lakjes gekocht en een pakketje: De shrek collectie.

Eerst even mee naar de losse lakjes. Dit is Dating a Royal NL B70. Erg mooie marine kleur!

Nu mijn tweede lakje en dat is You don't know Jacqules NLF15.  Een nude bruine kleur. 

 Ik hou ontzettend van deze kleur!

Nu de shrek collectie! Deze wou ik al heel lang hebben. De lakjes zijn in mini form. Ze zijn 3.75 ml. Heel schattig!

Nu alleen 1 foto maar volgende keer een uitgebreid verslag over de Shrek Collectie!

 Bye, 
Charesa

2 opmerkingen:

  1. echt tof joh. Ik ben naar ook naar de beurs geweest en het was zeker leuk. Ook leuk om nu iets terug te lezen. echt bij de tijd.

    tof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En waar was ik op dat moment? hele leuke dingen. Ik ga daar ook een keer heen. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen